Pomoc
Główne zasady naszego sklepu są następujące:
Do zrealizowania zamówienia konieczne jest podanie przez Zamawiającego numeru telefonu i adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia i uzgodnienia warunków i terminu dostawy.
Zamówienie jest potwierdzane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Jeżeli pracownikowi nie uda się skontaktować z Zamawiającym w ciągu 48 godzin, zamówienie traci ważność i zostaje anulowane.
Do przesyłki z zamówionym towarem dołączana jest zawsze Faktura VAT lub dowód zakupu w postaci paragonu.
Jeśli zamawiającym jest firmą konieczne jest przesłanie danych do faktury VAT.
Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu i czas dostarczenia.
Zamówione produkty dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem:
Kurier InPost
Do zrealizowania zamówienia konieczne jest podanie przez Zamawiającego numeru telefonu i adresu e-mail w celu potwierdzenia zamówienia i uzgodnienia warunków i terminu dostawy.
Zamówienie jest potwierdzane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Jeżeli pracownikowi nie uda się skontaktować z Zamawiającym w ciągu 48 godzin, zamówienie traci ważność i zostaje anulowane.
Do przesyłki z zamówionym towarem dołączana jest zawsze Faktura VAT lub dowód zakupu w postaci paragonu.
Jeśli zamawiającym jest firmą konieczne jest przesłanie danych do faktury VAT.
Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu i czas dostarczenia.
Zamówione produkty dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem:
Kurier InPost
Paczkomat InPost
Za zamówiony towar można zapłacić:
- gotówką przy odbiorze towaru: (płatność odbiera kurier w momencie dostarczenia zamówionego towaru). Kurier nie pobiera prowizji przy pobraniu - klient płaci jedynie za towar plus koszty przesyłki Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 4000 zł brutto. Powyżej tej kwoty można płacić tylko przelewem bankowym (na podstawie wystawionej wcześniej przez AutoID Polska S.A. Faktury Proforma).
- gotówką przy odbiorze towaru w biurze handlowym AutoID Polska S.A.
- przelewem bankowym (na podstawie wystawionej wcześniej przez AutoID Polska S.A. Faktury Proforma)- Towar wysyłamy po otrzymaniu przelewu na nasze konto bankowe (numer podany niżej).
Za zamówiony towar można zapłacić:
- gotówką przy odbiorze towaru: (płatność odbiera kurier w momencie dostarczenia zamówionego towaru). Kurier nie pobiera prowizji przy pobraniu - klient płaci jedynie za towar plus koszty przesyłki Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 4000 zł brutto. Powyżej tej kwoty można płacić tylko przelewem bankowym (na podstawie wystawionej wcześniej przez AutoID Polska S.A. Faktury Proforma).
- gotówką przy odbiorze towaru w biurze handlowym AutoID Polska S.A.
- przelewem bankowym (na podstawie wystawionej wcześniej przez AutoID Polska S.A. Faktury Proforma)- Towar wysyłamy po otrzymaniu przelewu na nasze konto bankowe (numer podany niżej).
Konto bankowe
AutoID Polska S.A.
Numer konta: Bank Pekao S.A. - 38 1240 4432 1111 0000 4720 6407
W tytule płatności prosimy umieścić numer faktury Pro-Forma i adres e-mail. Jednocześnie w związku z długim terminem realizacji przekazów pieniężnych przez Pocztę Polską prosimy o dokonywanie wpłat w dowolnym oddziale banku.
- za pośrednictwem systemu payU - mTransfer, MultiTransfer, Przelew24, Pekao24Przelew, Płacę z Inteligo, Przelew z Nordea, Płacę z PKO Inteligo, Płacę z BPH, Płacę z ING, karta kredytowa.
Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, nie może być rozpakowany z oryginalnego opakowania (nie może być uszkodzona folia która było pokryte pudełko) musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu z kompletem wyposażenia, sterowników i instrukcji.
Wyklucza się możliwość zwrotu oprogramowania, sprzętu oraz zestawów konfigurowanych czy sprowadzanych na zamówienie klienta.
Do przesyłki ze zwracanym towarem musi być dołączona kopia faktury zakupu i podpisana kopia niniejszego Regulaminu.
AutoID Polska S.A. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o cenach lub stanie towarów.
Szczegółowe informacje dotyczące działalności sklepu znajdziecie Państwo w Regulaminie